güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )
Bunu yazan ve böyle düşünenler varmış demekki helal olsun..
R10 da takılıyorsanız 90 karda ki yazılım ile yapılabilen Max seviye ve şuan ki Max seviyeyi bir karşılaştırın.. yani neyse anlarsın heralde ne demek istediğimi anlamıyorsun da boşver sen telefon veya online randevu almanın devadal hazzını yaşamaya devam..
Millet uzayda su buluyor 🤨