Kötü olarak hatırladığım hiç bir hatıram yok neredeyse.
Askerliği Özleyen Varmı?
72
●1.855
- 04-06-2020, 18:10:22Ben de özlüyorum ne yalan söyleyeyim, İstanbul'da yaptım her şeyiyle güzel bir askerlikti
Kötü olarak hatırladığım hiç bir hatıram yok neredeyse.
- 04-06-2020, 18:28:31Ben de 20 haziranda 28 günlüğüne gidiyorum İstanbul'a. 1 haftadır tadım tuzum yok gidince ne yapıcam ne edicem diye. Evde ruh gibi dolaşıyorum. Biliyorum o kadar büyütülecek bir konu değil ama ne bileyim takıntı yaptım yıllardır galiba. Gidip gelince ben de özlerim gibime geliyor çünkü o tarz bir ortamı bırakın yurt ortamına bile hiç girmedim daha önce.
- 05-06-2020, 00:03:56Üyeliği durdurulduKardeşim benden sana tavsiye. Sakın kendini ezdirme. Gerekirse ceza al ama kendini askere ezdirme. Zira sokakta yüzüne bakmayacağın adamlar orada sırf senden bir kaç ay geldi diye sana büyüklük taslayacaklar. Daha biraz önce bir videoya rastladım, kan beynime sıçradı. Şu itlere bakar mısınız:Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=SgpFJIi6YX0
Özlemeye gelince; Türkiye'nin tartışmasız en rahat yerlerinden birinde askerlik yaptım fakat benle aynı zamanda askerlik yapanlar yüzünden lanet okuyorum o zamana. Ömrümden 15 ayı çöpe attım resmen. Ezildiğimden değil ama midemi bulandırıyorlardı. - 05-06-2020, 00:06:28Aynı anda denk gelmişiz videoya, çok sağol öneriler için ama bana bunu yapacak adama sanmıyorum böyle tepkisiz kalabileceğimi şubeme bi bak istersenPikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2020, 01:20:51öncelikle şunu söyleyim, bedelli yapacağınız için o videodaki bir ortama asla giremezsiniz. Etrafınızdaki tüm askerler bedelli olacak, hatta diğer erlerle aynı ortama bile koyulmuyorsunuz. Asteğmenler bedellilere diğer askerlerden daha ılımlı yaklaşıyor. Çünkü içlerinde doktor, hakim, iş adamı vb. kişiler var. Hatta denk gelirseniz ünlüyle bile askerlik yapabilirsinizCankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ediz'le Ezhel'le yapanlar vardı şanşlı kişiler. Başta alışmak zor oluyor ama zaten alışmaya başladığın anda bitiyor. 1 hafta sonrasında küfürleşmeye başlıyorsun diğer bedellilerle bir anda öyle bir ortam oluyor, nasıl oluyor kimse anlamıyor zaten
fazla büyütmeye gerek yok kafanda bence bayağı zevkli, bir öneri sakın vatkasız gitme oraya, ayakkabını 1 beden büyük al
- 05-06-2020, 02:01:41Umarım anlattığınız gibi geçer, teşekkür ederimt4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2020, 00:06:59ne zaman yaptınız hocam askerliğibilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde alaydan uğurlu köyüne kadar 26 km yürütürler size kuzulimanı denk gelmiş
- 09-06-2020, 01:50:541 hafta önce geldim askerden virüs olayına 1 ay askerliğim uzadı çok küfür etmiştim uzadığın da ama gerçekten özleniyor askerlik daha doğrusu askerlik özlenmiyor orada ki dostluklar özleniyor.
Whatsapp grubundan konuşuyoruz sürekli tüm devrelerim aynı düşünce de onlar da özlemişler askerlik güzel şey çıkarsız dostluğu öğretiyor insana
fazla büyütmeye gerek yok kafanda bence bayağı zevkli, bir öneri sakın vatkasız gitme oraya, ayakkabını 1 beden büyük al