• 04-06-2020, 18:10:22
    #64
    Ben de özlüyorum ne yalan söyleyeyim, İstanbul'da yaptım her şeyiyle güzel bir askerlikti Kötü olarak hatırladığım hiç bir hatıram yok neredeyse.
  • 04-06-2020, 18:28:31
    #65
    Ben de 20 haziranda 28 günlüğüne gidiyorum İstanbul'a. 1 haftadır tadım tuzum yok gidince ne yapıcam ne edicem diye. Evde ruh gibi dolaşıyorum. Biliyorum o kadar büyütülecek bir konu değil ama ne bileyim takıntı yaptım yıllardır galiba. Gidip gelince ben de özlerim gibime geliyor çünkü o tarz bir ortamı bırakın yurt ortamına bile hiç girmedim daha önce.
  • 05-06-2020, 00:03:56
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 20 haziranda 28 günlüğüne gidiyorum İstanbul'a. 1 haftadır tadım tuzum yok gidince ne yapıcam ne edicem diye. Evde ruh gibi dolaşıyorum. Biliyorum o kadar büyütülecek bir konu değil ama ne bileyim takıntı yaptım yıllardır galiba. Gidip gelince ben de özlerim gibime geliyor çünkü o tarz bir ortamı bırakın yurt ortamına bile hiç girmedim daha önce.
    Kardeşim benden sana tavsiye. Sakın kendini ezdirme. Gerekirse ceza al ama kendini askere ezdirme. Zira sokakta yüzüne bakmayacağın adamlar orada sırf senden bir kaç ay geldi diye sana büyüklük taslayacaklar. Daha biraz önce bir videoya rastladım, kan beynime sıçradı. Şu itlere bakar mısınız:


    https://www.youtube.com/watch?v=SgpFJIi6YX0


    Özlemeye gelince; Türkiye'nin tartışmasız en rahat yerlerinden birinde askerlik yaptım fakat benle aynı zamanda askerlik yapanlar yüzünden lanet okuyorum o zamana. Ömrümden 15 ayı çöpe attım resmen. Ezildiğimden değil ama midemi bulandırıyorlardı.
  • 05-06-2020, 00:06:28
    #67
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim benden sana tavsiye. Sakın kendini ezdirme. Gerekirse ceza al ama kendini askere ezdirme. Zira sokakta yüzüne bakmayacağın adamlar orada sırf senden bir kaç ay geldi diye sana büyüklük taslayacaklar. Daha biraz önce bir videoya rastladım, kan beynime sıçradı. Şu itlere bakar mısınız:


    https://www.youtube.com/watch?v=SgpFJIi6YX0
    Aynı anda denk gelmişiz videoya, çok sağol öneriler için ama bana bunu yapacak adama sanmıyorum böyle tepkisiz kalabileceğimi şubeme bi bak istersen
  • 05-06-2020, 01:20:51
    #68
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı anda denk gelmişiz videoya, çok sağol öneriler için ama bana bunu yapacak adama sanmıyorum böyle tepkisiz kalabileceğimi şubeme bi bak istersen
    öncelikle şunu söyleyim, bedelli yapacağınız için o videodaki bir ortama asla giremezsiniz. Etrafınızdaki tüm askerler bedelli olacak, hatta diğer erlerle aynı ortama bile koyulmuyorsunuz. Asteğmenler bedellilere diğer askerlerden daha ılımlı yaklaşıyor. Çünkü içlerinde doktor, hakim, iş adamı vb. kişiler var. Hatta denk gelirseniz ünlüyle bile askerlik yapabilirsiniz Ediz'le Ezhel'le yapanlar vardı şanşlı kişiler. Başta alışmak zor oluyor ama zaten alışmaya başladığın anda bitiyor. 1 hafta sonrasında küfürleşmeye başlıyorsun diğer bedellilerle bir anda öyle bir ortam oluyor, nasıl oluyor kimse anlamıyor zaten fazla büyütmeye gerek yok kafanda bence bayağı zevkli, bir öneri sakın vatkasız gitme oraya, ayakkabını 1 beden büyük al
  • 05-06-2020, 02:01:41
    #69
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle şunu söyleyim, bedelli yapacağınız için o videodaki bir ortama asla giremezsiniz. Etrafınızdaki tüm askerler bedelli olacak, hatta diğer erlerle aynı ortama bile koyulmuyorsunuz. Asteğmenler bedellilere diğer askerlerden daha ılımlı yaklaşıyor. Çünkü içlerinde doktor, hakim, iş adamı vb. kişiler var. Hatta denk gelirseniz ünlüyle bile askerlik yapabilirsiniz Ediz'le Ezhel'le yapanlar vardı şanşlı kişiler. Başta alışmak zor oluyor ama zaten alışmaya başladığın anda bitiyor. 1 hafta sonrasında küfürleşmeye başlıyorsun diğer bedellilerle bir anda öyle bir ortam oluyor, nasıl oluyor kimse anlamıyor zaten fazla büyütmeye gerek yok kafanda bence bayağı zevkli, bir öneri sakın vatkasız gitme oraya, ayakkabını 1 beden büyük al
    Umarım anlattığınız gibi geçer, teşekkür ederim
  • 06-06-2020, 00:06:59
    #70
    bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askere 5 km koşunun ardından denize atlamak güzeldi

    Gökçeada özlenir..
    ne zaman yaptınız hocam askerliği
    normalde alaydan uğurlu köyüne kadar 26 km yürütürler size kuzulimanı denk gelmiş
  • 06-06-2020, 04:30:39
    #71
    ben ilk geldiğim zaman benim evde ne işim var şuan koğuşta olmam gerekirdi demiştim. Çok güzel geçti askerliğim.
  • 09-06-2020, 01:50:54
    #72
    1 hafta önce geldim askerden virüs olayına 1 ay askerliğim uzadı çok küfür etmiştim uzadığın da ama gerçekten özleniyor askerlik daha doğrusu askerlik özlenmiyor orada ki dostluklar özleniyor.

    Whatsapp grubundan konuşuyoruz sürekli tüm devrelerim aynı düşünce de onlar da özlemişler askerlik güzel şey çıkarsız dostluğu öğretiyor insan’a