Askerliği Özleyen Varmı?
72
●1.855
- 04-06-2020, 00:50:17hayatta 1 kere yaşanması gereken birşeydi. güzel yanlarıda oldu kötü yanlarıda. çok iyi arkadaşlıklar olduğu kadar çok dengesiz insanlarda vardı. komutanlarımız genelde ıyıydı. yaşattığı maceralar bir daha göremeyeceğim cinsteydi. yol devriyesi, baskınlar, atıs sırasında g3 un dagılması ve ayda 2 kez bulasık sırasının gelmesı
- 04-06-2020, 01:06:38Üyeliği durdurulduŞırnak'ta yaptım ilk 7 ayım çok zor geçti son 5 ay kral gibiydim şuan o günleri özlüyorum ama oraya gitsem 1gün sonra ne zaman bitcek derim
- 04-06-2020, 01:56:27Bende çok özledim. Arkadaşları değilde başçavuşumu özledim. Geçen aradı hal hatır sordu. Aradan 3 seneden fazla geçmiş ama unutmamış adam. Yemin olsun öz abimden daha fazla severdim. Askerden bir geldim bir kaç hafta kendime gelemedim. Annem hiç sevinmedin geldiğine dedi.
Hatta o kadar alışmıştım ki izne geldiğimde odanın kapısını vurup içeri giriyordum. Yazıcı alışkanlığı
- 04-06-2020, 03:21:5017 Günlük bi askerlik tecrübem oldu cagırsalar gitmem askeri koşullar çok agır insana önem vermiyorlar hasta oluosun 3km lik revir yolunu yürütüyorlar yataga yatıosun buz gibi 7500 TL yakıt ayrıyorlarmış 600 kişilik bölüge hem ısınma hem banyo için veriliyormuş. Herşey kısıtlı acemi birliği oldugun için sanırım baya zordu.