• 03-06-2020, 22:13:37
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    7 sene oldu bitireli hiç özlemedim
  • 03-06-2020, 22:15:25
    #38
    8 yıl olmuş geleli keşke aynı yerde gene olsam atakule manzarası Atamın manzarası bir başkaydı Ankara 91/1 devrelerime selam olsun
  • 03-06-2020, 22:50:43
    #39
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Gün önce bitti götürseler bu sefer kaçarım
    Çok değil bikaç sene sonra bu fikriniz değişmiş olacak, bir erkeğin en rahat ettiği zaman askerlik zamanıdır çünkü hiçbirşeyi düşünmeniz gerekmez. Herşey önceden düşünülmüştür, hayatın içine girdikçe askerlikten daha zor olduğunu göreceksiniz ve askerlik zamanınızı özleyeceksiniz. (uzun dönem askerlik yapanlarda bu his çoğunlukla oluşuyor)
  • 03-06-2020, 23:01:48
    #40
    2005 te Izmir/Konak Emircakabey askeri limanindaydim. F506 - Tcg Bafra Gemisinde. Vardabandra olarak. Vay beeee. Gecti gitti.
  • 03-06-2020, 23:02:59
    #41
    koğuş ortamını özledim sadece
    • Ultigvn
    Ultigvn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-06-2020, 23:03:18
    #42
    Askerlik güzel ben tekrar gidermiyim bilmem ama özledim.
  • 03-06-2020, 23:16:07
    #43
    dtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara Mamak. Tam 1 yıl önce gitmiştim. Yine olsa yine giderim. Disiplini seviyorum
    Mamak sertti yav hem askerlik olarak hem kuru soğuk. Tanış general vardı istemediğim halde ziyaretime gelirdi, arkadaşlara ben gidiyorum derdim söyleyince inandıramazdım dalga geçtiğimi sanırlardı.
  • 03-06-2020, 23:23:21
    #44
    2007 yılında geldim şırnaktan, aynı arkadaşlarla aynı yerde 15 ay daha yaparım askerliği
  • 03-06-2020, 23:39:15
    #45
    dtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara Mamak. Tam 1 yıl önce gitmiştim. Yine olsa yine giderim. Disiplini seviyorum
    Bende acemiliğimi Mamak Mebs okulunda yapmıştım hatta şöyle söyleyeyim şu an Mebs alay komutanı Sezgin Saral bizim bölük komutanımızdı yüzbaşıydı o zamanlar Kendisi Trabzon Of'ludur sert yapısı vardı