Askerliği Özleyen Varmı?
72
●1.855
- 03-06-2020, 22:15:258 yıl olmuş geleli keşke aynı yerde gene olsam atakule manzarası Atamın manzarası bir başkaydı Ankara
91/1 devrelerime selam olsun
- 03-06-2020, 22:50:43Çok değil bikaç sene sonra bu fikriniz değişmiş olacak, bir erkeğin en rahat ettiği zaman askerlik zamanıdır çünkü hiçbirşeyi düşünmeniz gerekmez. Herşey önceden düşünülmüştür, hayatın içine girdikçe askerlikten daha zor olduğunu göreceksiniz ve askerlik zamanınızı özleyeceksiniz. (uzun dönem askerlik yapanlarda bu his çoğunlukla oluşuyor)nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 23:16:07Mamak sertti yav hem askerlik olarak hem kuru soğuk. Tanış general vardı istemediğim halde ziyaretime gelirdi, arkadaşlara ben gidiyorum derdim söyleyince inandıramazdım dalga geçtiğimi sanırlardı.dtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 23:39:15Bende acemiliğimi Mamak Mebs okulunda yapmıştım hatta şöyle söyleyeyim şu an Mebs alay komutanı Sezgin Saral bizim bölük komutanımızdı yüzbaşıydı o zamanlardtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi Trabzon Of'ludur sert yapısı vardı
