Ankara Mamak. Tam 1 yıl önce gitmiştim. Yine olsa yine giderim. Disiplini seviyorum
Mamak sertti yav hem askerlik olarak hem kuru soğuk. Tanış general vardı istemediğim halde ziyaretime gelirdi, arkadaşlara ben gidiyorum derdim söyleyince inandıramazdım dalga geçtiğimi sanırlardı.