Yıllar önce Şanlıurfa'da askerliğimi yapmıştım. İyi hatırlıyorum nasıl bitecek bu askerlik diye telefonda aileme sorardım
Asker den geldikten sonra hep söylerlerdi ilerde özlersin askerliği diye gerçekten öylemiş o zamanlar zor gelen askerliği şimdi özlüyorum
Çağırsalar bir 18 ay daha giderim