• 03-06-2020, 17:21:17
    #1
    Selam arkadaşlar,

    Yıllar önce Şanlıurfa'da askerliğimi yapmıştım. İyi hatırlıyorum nasıl bitecek bu askerlik diye telefonda aileme sorardım Asker den geldikten sonra hep söylerlerdi ilerde özlersin askerliği diye gerçekten öylemiş o zamanlar zor gelen askerliği şimdi özlüyorum Çağırsalar bir 18 ay daha giderim
  • 03-06-2020, 17:21:43
    #2
    Hayatta Gitmem
  • 03-06-2020, 17:21:47
    #3
    Bende giderim.
  • 03-06-2020, 17:23:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben giderdim ortam için
  • 03-06-2020, 17:23:46
    #5
    ben çok özledim 2011'de Kıbrıstaydım 15 ay yaptım bi o kadar daha yapardım
  • 03-06-2020, 17:23:47
    #6
    3 Gün önce bitti götürseler bu sefer kaçarım
  • 03-06-2020, 17:24:36
    #7
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Gün önce bitti götürseler bu sefer kaçarım
    Geldikten 3 gün sonra bende böyle düşünüyordum en az bir 10 yıl geçsin fikriniz değişecek hocam
  • 03-06-2020, 17:26:21
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beni Hava Değişimine Gönderiyordular gitmiyordum.. : )

    Burdan İzmir Foça'ya Selamlar olsun..

    Ah İzmir ahhh yaktın beni yinee : D
  • 03-06-2020, 17:27:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    3 ay oldu geleli. Ben özledim şahsen.