• 03-06-2020, 17:28:09
    #10
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni Hava Değişimine Gönderiyordular gitmiyordum.. : )

    Burdan İzmir Foça'ya Selamlar olsun..

    Ah İzmir ahhh yaktın beni yinee : D
    Çok özledim hocam öyle böyle değil. O arkadaş ortamı unutmak kolay değil.
  • 03-06-2020, 17:28:51
    #11
    Bende Urfa merkezde yaptım geleli 4 ay oluyor
  • 03-06-2020, 17:29:07
    #12
    bittikten sonra bi daha olsa bi daha yaparım diyordum hep. sonra bir gece rüyamda tekar askerde olduğumu gördüm şafak o zamanlar 460. yataktan nasıl sıçradıysam o gün bu gündür demiyorum artık.
  • 03-06-2020, 17:30:01
    #13
    18 gün yaptım tadı damağımda kaldı.Ordayken 18 gün bile geçmek bilmiyordu gelince insan özlüyor
  • 03-06-2020, 17:30:44
    #14
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Urfa merkezde yaptım geleli 4 ay oluyor
    20. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepede
  • 03-06-2020, 17:31:43
    #15
    92/1
    Acemilik : manisa kırkağaç
    Usta birliği : van çaldıran / gülderen
    Ne günlerdi
  • 03-06-2020, 17:31:45
    #16
    üste 100 bin vercekler gene gitmem
  • 03-06-2020, 17:33:30
    #17
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepede
    oo bende orda yaptım bilirim o yokuşu, Bayraklı tepe derler

    Bende İnzibataydım.
  • 03-06-2020, 17:35:06
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayatta gitmem.
    Sadece asker arkadaşlarımı özledim. 1i değil hepsini Allaha şükür iyi insanlara denk gelmiştik...