Bebeim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerliği Özleyen Varmı?
72
●1.855
- 03-06-2020, 17:30:4420. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepedeFeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 17:33:30oo bende orda yaptım bilirim o yokuşu, Bayraklı tepe derlerUltigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende İnzibataydım. - 03-06-2020, 17:35:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayatta gitmem.
Sadece asker arkadaşlarımı özledim. 1i değil hepsini Allaha şükür iyi insanlara denk gelmiştik...