Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni Hava Değişimine Gönderiyordular gitmiyordum.. : )

Burdan İzmir Foça'ya Selamlar olsun..

Ah İzmir ahhh yaktın beni yinee : D
Çok özledim hocam öyle böyle değil. O arkadaş ortamı unutmak kolay değil.