Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 17:30:44
#14
Ultigvn
FeoMartin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Urfa merkezde yaptım geleli 4 ay oluyor
20. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepede