FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Urfa merkezde yaptım geleli 4 ay oluyor
20. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepede