Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepede
oo bende orda yaptım bilirim o yokuşu, Bayraklı tepe derler

Bende İnzibataydım.