Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 17:33:30
#17
FeoMartin
Ultigvn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20. Zırhlı Tugayında yaptım hocam Tugayın en tepesindeydi bizim bölük yokuş vardır tugayda o yokuşu çıkıyosun en tepede
oo bende orda yaptım bilirim o yokuşu, Bayraklı tepe derler
Bende İnzibataydım.