Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende acemiliğimi Mamak Mebs okulunda yapmıştım hatta şöyle söyleyeyim şu an Mebs alay komutanı Sezgin Saral bizim bölük komutanımızdı yüzbaşıydı o zamanlar Kendisi Trabzon Of'ludur sert yapısı vardı
ben bedelli yapmıştım üstadım. alay komutanının ismi farklıydı sanki. ya da tam olarak hatırlamıyorum ama mamak mebs okulu gerçekten çok iyiydi.