güzel günlerdi.
Askerliği Özleyen Varmı?
72
●1.855
- 03-06-2020, 21:39:21bende 17 gün yaptım amasyada. Arılar ve nizamiyenin çok uzak olması dışında herşey güzeldi aslında. En çok ta askerdeki yatağımı özledim, Muhtemelen yorgunluktan dolayı iyi geliyordu ama Hayatımda hiç bu kadar güzel uyuduğumu hatırlamıyorum
- 03-06-2020, 21:44:1010 değil100 senede geçse istemem. Tabi milletin ki gibi güzel yere denk gelirsek giderim ama Ankaraya asla.Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 22:13:26savaş durumunda kağıt gelmesini beklemeden direk şubenin kapısına giderim.
askerlik kutsal bir iştir ve benim için süper geçmişti.
Çok güzeldi👍