• 03-06-2020, 19:27:49
    #28
    alsalar tekrar giderim ha acemi birliğinde ustalık yaptım pekte rahat bir askerlik yaşamadım ama yinede giderim güzel günlerdi.
  • 03-06-2020, 19:31:59
    #29
    Sadece bikac arkadasi ozledim
  • 03-06-2020, 20:35:35
    #30
    geçen sene bedelli yaptım 17 gün 17 ay gibi geldi hayatta gitmem
  • 03-06-2020, 21:23:20
    #31
    Allah korusun
  • 03-06-2020, 21:36:48
    #32
    iyi kötü ne varsa ben özlüyorum. Sırf oradaki arkadaşlığımız için yine aynı kadro orada olmayı çok isterdim
  • 03-06-2020, 21:39:21
    #33
    bende 17 gün yaptım amasyada. Arılar ve nizamiyenin çok uzak olması dışında herşey güzeldi aslında. En çok ta askerdeki yatağımı özledim, Muhtemelen yorgunluktan dolayı iyi geliyordu ama Hayatımda hiç bu kadar güzel uyuduğumu hatırlamıyorum
  • 03-06-2020, 21:44:10
    #34
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldikten 3 gün sonra bende böyle düşünüyordum en az bir 10 yıl geçsin fikriniz değişecek hocam
    10 değil100 senede geçse istemem. Tabi milletin ki gibi güzel yere denk gelirsek giderim ama Ankara’ya asla.
  • 03-06-2020, 22:09:06
    #35
    Ankara Mamak. Tam 1 yıl önce gitmiştim. Yine olsa yine giderim. Disiplini seviyorum
  • 03-06-2020, 22:13:26
    #36
    savaş durumunda kağıt gelmesini beklemeden direk şubenin kapısına giderim.

    askerlik kutsal bir iştir ve benim için süper geçmişti.
    Çok güzeldi👍