Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 22:13:26
#36
fikirdanis
savaş durumunda kağıt gelmesini beklemeden direk şubenin kapısına giderim.
askerlik kutsal bir iştir ve benim için süper geçmişti.
Çok güzeldi👍