bende 17 gün yaptım amasyada. Arılar ve nizamiyenin çok uzak olması dışında herşey güzeldi aslında. En çok ta askerdeki yatağımı özledim, Muhtemelen yorgunluktan dolayı iyi geliyordu ama Hayatımda hiç bu kadar güzel uyuduğumu hatırlamıyorum