Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 21:36:48
#32
Takva
iyi kötü ne varsa ben özlüyorum. Sırf oradaki arkadaşlığımız için yine aynı kadro orada olmayı çok isterdim