Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 19:27:49
#28
saydek
alsalar tekrar giderim ha acemi birliğinde ustalık yaptım pekte rahat bir askerlik yaşamadım ama yinede giderim
güzel günlerdi.