Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 22:15:25
#38
ByHickimse
8 yıl olmuş geleli keşke aynı yerde gene olsam atakule manzarası Atamın manzarası bir başkaydı Ankara
91/1 devrelerime selam olsun