Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
03-06-2020, 23:01:48
#40
kmlhyt
2005 te Izmir/Konak Emircakabey askeri limanindaydim. F506 - Tcg Bafra Gemisinde. Vardabandra olarak. Vay beeee. Gecti gitti.