Konu
Askerliği Özleyen Varmı?
04-06-2020, 18:10:22
#64
enTURK_Baho
Ben de özlüyorum ne yalan söyleyeyim, İstanbul'da yaptım her şeyiyle güzel bir askerlikti
Kötü olarak hatırladığım hiç bir hatıram yok neredeyse.