t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle şunu söyleyim, bedelli yapacağınız için o videodaki bir ortama asla giremezsiniz. Etrafınızdaki tüm askerler bedelli olacak, hatta diğer erlerle aynı ortama bile koyulmuyorsunuz. Asteğmenler bedellilere diğer askerlerden daha ılımlı yaklaşıyor. Çünkü içlerinde doktor, hakim, iş adamı vb. kişiler var. Hatta denk gelirseniz ünlüyle bile askerlik yapabilirsiniz Ediz'le Ezhel'le yapanlar vardı şanşlı kişiler. Başta alışmak zor oluyor ama zaten alışmaya başladığın anda bitiyor. 1 hafta sonrasında küfürleşmeye başlıyorsun diğer bedellilerle bir anda öyle bir ortam oluyor, nasıl oluyor kimse anlamıyor zaten fazla büyütmeye gerek yok kafanda bence bayağı zevkli, bir öneri sakın vatkasız gitme oraya, ayakkabını 1 beden büyük al
Umarım anlattığınız gibi geçer, teşekkür ederim