Ben de 20 haziranda 28 günlüğüne gidiyorum İstanbul'a. 1 haftadır tadım tuzum yok gidince ne yapıcam ne edicem diye. Evde ruh gibi dolaşıyorum. Biliyorum o kadar büyütülecek bir konu değil ama ne bileyim takıntı yaptım yıllardır galiba. Gidip gelince ben de özlerim gibime geliyor çünkü o tarz bir ortamı bırakın yurt ortamına bile hiç girmedim daha önce.