1 hafta önce geldim askerden virüs olayına 1 ay askerliğim uzadı çok küfür etmiştim uzadığın da ama gerçekten özleniyor askerlik daha doğrusu askerlik özlenmiyor orada ki dostluklar özleniyor.
Whatsapp grubundan konuşuyoruz sürekli tüm devrelerim aynı düşünce de onlar da özlemişler askerlik güzel şey çıkarsız dostluğu öğretiyor insana