Aynı anda denk gelmişiz videoya, çok sağol öneriler için ama bana bunu yapacak adama sanmıyorum böyle tepkisiz kalabileceğimi şubeme bi bak istersen
öncelikle şunu söyleyim, bedelli yapacağınız için o videodaki bir ortama asla giremezsiniz. Etrafınızdaki tüm askerler bedelli olacak, hatta diğer erlerle aynı ortama bile koyulmuyorsunuz. Asteğmenler bedellilere diğer askerlerden daha ılımlı yaklaşıyor. Çünkü içlerinde doktor, hakim, iş adamı vb. kişiler var. Hatta denk gelirseniz ünlüyle bile askerlik yapabilirsiniz

Ediz'le Ezhel'le yapanlar vardı şanşlı kişiler. Başta alışmak zor oluyor ama zaten alışmaya başladığın anda bitiyor. 1 hafta sonrasında küfürleşmeye başlıyorsun diğer bedellilerle bir anda öyle bir ortam oluyor, nasıl oluyor kimse anlamıyor zaten

fazla büyütmeye gerek yok kafanda bence bayağı zevkli, bir öneri sakın vatkasız gitme oraya, ayakkabını 1 beden büyük al