• 17-04-2015, 20:23:04
    #19
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar peki su içmek hakkında nelere sahibiz onuda alayım yorumlarınızda . Normalde açlığı bastırmak için su içtiğimde oluyor ancak bakıyorum dayanamadığımda mecburen başlıyorum yemeğe.
    Su içerek metabolizmanı çalıştırırsın ve yemeklerden 5dk önce 2-3 bardak su içersen mideni doldurur yalancı bir tokluk hissi uyandırır.
    Herşey kafada bitiyor aslında.
    Birde kahve şişmanlatıyor dediğini gördüm.Sadece Nescafe Gold kahve çekirdekleri ile hazırlanmış bir kahveyi içersen kafeinden dolayı metabolizman hızlanır.Ancak 3ü1 arada gibi sadece kahve tadı vermiş ürünleri içersen kilo alırsın, onların içinde karbonhidrattan başka birşey yok.
  • 17-04-2015, 20:30:41
    #20
    az yemek yiyerek zayıflayabilirsin.
    abur cubur dan uzak durarak , yemek yerine çorba iç ekmeği azalt.
    kilo vermek istiyorsan koşu yapman şart.
  • 17-04-2015, 21:40:15
    #21
    Bu akşam sanırım ilk olacak ; konu açıldıgından beri iş yerinde içtiğim çay sayısı 4 adet şekersiz ( alışkınım şekersiz içmeye ) + 1L Su + 1 Bardak Hazır Ayran.

    Bu akşamı bu şekilde bitireceğime inandım. Bu arada güzel bilgiler geliyor arkadaşlardan teşekkür ederim. Ek olarak Nescafe konusunda açıklayıcı bilgilerin gelmesi iyi oldu.
  • 18-04-2015, 10:34:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bende çarşamba günü diyete başladım yaptıklarımı söyliyim bende :;

    Sabah 5 gibi kalkıyorum
    2 haşlama yumurta 1 dilim tam buğday ekmeği az peynir 3-5 tane zeytin.

    saat 9 da badem fındık ceviz hepsinden 2 şer tane

    öğlen yarım saat spor yapıyorum masa tenisi yada koşu.

    1 de ton balıklı salata.

    3 de bir adet elma

    7 gibi de evde ne varsa bir porsiyon.

    sonra yemiyorum bakalım benim de yaklaşık 25 kilo fazlam var çok takmadan ve bu disiplini bozmazsam veririm diye düşünüyorum.
  • 18-04-2015, 11:48:59
    #23
    havomoha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende çarşamba günü diyete başladım yaptıklarımı söyliyim bende :;

    Sabah 5 gibi kalkıyorum
    2 haşlama yumurta 1 dilim tam buğday ekmeği az peynir 3-5 tane zeytin.

    saat 9 da badem fındık ceviz hepsinden 2 şer tane

    öğlen yarım saat spor yapıyorum masa tenisi yada koşu.

    1 de ton balıklı salata.

    3 de bir adet elma

    7 gibi de evde ne varsa bir porsiyon.

    sonra yemiyorum bakalım benim de yaklaşık 25 kilo fazlam var çok takmadan ve bu disiplini bozmazsam veririm diye düşünüyorum.

    Ton balığı aşırı yağlı hocam tavsiye etmem ; onun yerine haşlanmış tavuk yemen daha mantıklı, yağsız olduğu için daha direnç sağlar yumurta gibi.

    Bende bu sabah
    2 çay bardağı şekersiz çay
    toplamda 10 adet zeytin
    1 adet yumurta
    1 dilim ekmek ( bunu bir seferde yutmuyorum 2 adet zeytin yumurta ısırıgından sonra birer parca şeklinde )
    1 adet dilimlenmiş salatalık
    1 adet dilimlenmiş domates
    1 dilim peynir.

    Şuana kadar kendimi pc karşısında zinde görüyorum. Biraz açlık hırsı var sadece.

    Öğle için yani saat 13/14 arası evden getirdiğim 2 adet patates + 1 salatalık + 1 adet domates ile yemek düşüncesindeyim tabi yine ekmeksiz olarak.
  • 18-04-2015, 11:58:40
    #24
    KOZBA.NET
    Sabahları sağlam kahvaltı yapmanızı öneririm.
    Aç kalarak kilo vermeye çalışma, aşırı şekilde zararlı, yemek ye fakat sağlıklı gıdaları tüket.

    Belki söylediğim şeyler klasik şeyler fakat yağ yakmak, kilo vermek gerçekten bazı bünyeler için oldukça zor o yüzden spor ile beslenmeyi de birlikte götürmelisiniz.
  • 18-04-2015, 12:00:30
    #25
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar giderek göbeğim büyüyor ve obez dediğimiz şekilde göbek ve kilom artıyor. Nedeni de sürekli pc başında ister istemez düşünceler ve işlerden dolayı abur cubur yiyorum. Akşam eve gittiğimde saat 22,30 dan sonra yine birşeyler atıştırıyorum. Bu göbekten nasıl kurtulacağım ?

    Ek olarak spor vs yapamıyorum nedeni de iş yerindeyim. Şekeri çay da 1 adete düşürdüm. Ancak muhakkak günde 1 adet çikolata tarzı yiyorum. Ekmeği kessem kilo vereceğimde bir türlü olmuyor arkadaşlar.

    Kilom gösterişte 75/85 arasında ancak gel görki tartıldıgımda 105 i gectim
    190 boyundayım aralık ayında 99 kiloydum.
    spora başladım yağ yakıcı kullandım. Karnitin sıvı. Spordan once alınan.
    subat ayında 10 kilo vermiştim.
    suan hala aynı kilodayım sporu rejimi bırakmama ragmen.

    fakat çikolata ve şeker tüketmiyorum neskace cay gunde 5 bardak ıcerım ama şekersiz içerim.

    ekmek aksam yemıyorum. aksam 7 den sonra yemek de yemıyorum.ve suan hala kilo veriyorum gobek 8 cm den fazla kuculdu.

    dedikleriimi tavsiye ederim.
  • 19-04-2015, 16:44:57
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    190 boyundayım aralık ayında 99 kiloydum.
    spora başladım yağ yakıcı kullandım. Karnitin sıvı. Spordan once alınan.
    subat ayında 10 kilo vermiştim.
    suan hala aynı kilodayım sporu rejimi bırakmama ragmen.

    fakat çikolata ve şeker tüketmiyorum neskace cay gunde 5 bardak ıcerım ama şekersiz içerim.

    ekmek aksam yemıyorum. aksam 7 den sonra yemek de yemıyorum.ve suan hala kilo veriyorum gobek 8 cm den fazla kuculdu.

    dedikleriimi tavsiye ederim.
    Yağ yakıcıların sporda faydasını gördünüz mü ?
  • 19-04-2015, 18:14:49
    #27
    gordum hocam. guclu ve bılındık markaları tercıh edin