bende çarşamba günü diyete başladım yaptıklarımı söyliyim bende :;
Sabah 5 gibi kalkıyorum
2 haşlama yumurta 1 dilim tam buğday ekmeği az peynir 3-5 tane zeytin.
saat 9 da badem fındık ceviz hepsinden 2 şer tane
öğlen yarım saat spor yapıyorum masa tenisi yada koşu.
1 de ton balıklı salata.
3 de bir adet elma
7 gibi de evde ne varsa bir porsiyon.
sonra yemiyorum bakalım benim de yaklaşık 25 kilo fazlam var çok takmadan ve bu disiplini bozmazsam veririm diye düşünüyorum.
Ton balığı aşırı yağlı hocam tavsiye etmem ; onun yerine haşlanmış tavuk yemen daha mantıklı, yağsız olduğu için daha direnç sağlar yumurta gibi.
Bende bu sabah
2 çay bardağı şekersiz çay
toplamda 10 adet zeytin
1 adet yumurta
1 dilim ekmek ( bunu bir seferde yutmuyorum 2 adet zeytin yumurta ısırıgından sonra birer parca şeklinde )
1 adet dilimlenmiş salatalık
1 adet dilimlenmiş domates
1 dilim peynir.
Şuana kadar kendimi pc karşısında zinde görüyorum. Biraz açlık hırsı var sadece.
Öğle için yani saat 13/14 arası evden getirdiğim 2 adet patates + 1 salatalık + 1 adet domates ile yemek düşüncesindeyim tabi yine ekmeksiz olarak.