Zayıflamak istiyorum !
66
●3.874
- 19-04-2015, 19:17:12İsin zor sinirdasin hemen bisiler yapmassan spor yapamaz hale gelirsin bende 12 saat oturuyorum günde 1 öğün eksilt bi kere açlık hissi gelirse meyve ile geçiştir hamurişini azalt ve bulunduğun yerde ip atla sınav çek ve en önemlisi "sofradan tokluk hissi hissetmeden kalkmalisin " sünnettir beyin tokluk hissini doğduktan beş dk sonra algilarmiş
- 19-04-2015, 19:23:16Ya aile yanında ya eş yaşında kalınca diyet programıda olsa hazırlayacak birileri var günün akşamına kadar vaktimiz olmuyor birde yemek hazırlayan yok napalım ekmeğe yükleniyoruz en kolay o tüketiliyor.
- 19-04-2015, 19:38:45Üyeliği durdurulduKilo, sağlık problemi oluşturmuyorsa; sadece fiziki sorunsa boşuna kasmaya gerek yok. Üzerine kilo almayarak stabil kiloda kalınması en doğrusu.
Eğer günün 12 saati pc de oturup 1 saat spor yaparsan bu sağlık problemi oluşturur.
(sakatlanmalar)
Eğer 2 tabak yemek yer, ekmek yemezsen bu sağlık problemi oluşturur.
(mide kanserine kadar yolu var)
Eğer sürekli haşlanmış tavuk, elma, portakal yersen bunlar sağlık problemi oluşturur.
(tavuk sindirilmesi zor bir gıda, portakal ve elma ülser ve reflü için bilinen meyvelerden)
Ülser, reflü, bağırsak vs. gibi hastalıklara sahip olursun eğer bu mantıkla ilerlersen. Uyuşturucuyu bile 1 yılda anca bıraktırıyorlar. O yüzden kafaya takmadan devam etmek lazım.
Şeker zararlı fakat insanın ihtiyacı olan birşey, hiç almamak da zararlı. Çayı 1-2 şekerli içmek kimseyi obezite yapmaz. Tam tahıllı ekmek yemek normal ekmeğe göre kilo yapmaz. Bağırsağın hareketini hızlandırır & mide suyunu emer.
Çikolatayı, kola & fantayı, ekmek, pizza, cipsi, bira ve türevlerini sadece haftada 1 güne indirin. Haftanın tamamında kendinizi bir güne odaklayın ve yiyebildiğiniz herşeyi sadece o gün yeyin. Diğer günlerde de hiç bir diyet programını kullanmadan, normal yemeklere devam edin.
Yazdığım önerme, yenile isimli moderatörün yazdığı yazıyla az-çok aynı sayılır. Ana kural: psikolojin bozulmasın, gerisi kolay. Günün 12 saati pc de oturan bir insan 105 kiloysa, bu kişinin gayet sağlıklı olduğunu gösterir. Sindirim sistemi hızlıdır. Zira obezite diye adlandırdığımız kesim, günün tamamında yürüse dahi kolay kolay kilo veremezler. Tiroit beziyle alakalı bir sorun diye hatırlıyorum ama yalnış olabilir.
Geçmişte ben de aynı sorunu yaşadım, sizden yaş olarak küçüğüm. Kilo olarak aynıydım. Şu an 80 kiloyum, 2 kez mide ameliyatı geçirdim. Bilinçsiz & düzensiz spor yüzünden bir kez de kasık bölgesindeki damar yırtığıyla alakalı ameliyat geçirdim. Bi' daha dünyaya gelmeyeceğimizi anladım, şu an yukarıdaki planla ilerliyorum ve gayet sağlıklı & mutluyum. - 20-04-2015, 01:35:55Üyeliği durdurulduMerhaba,
Sizin yerinizde olsam; normal ekmek yerine kepekli ekmeği tercih eder,spor aletleri alıp müsayit zamanlarda evimde çalışır,acıktıkça meyve yerdim. - 20-04-2015, 01:36:04117 Kiloydum 4 sene önce suan 77 kiloyum 69 u gördüm 4 senedir fitness yapıyorum suanda istediğim vucuda sahip şeklinde hala gym bodybuilding ile uğraşıp bu konuda yarışmaa hazırlanabiliorum bir kaç öneri vereyim
Yapabilisen günlük 1 saat bir salona git hocam 1 saat vakit ayırısan çok iyi olur.- Hocam cola abur cubur vs bırakıcan . Mesela ben yarışmaya hazılanıyorum 7 8 ay oldu şekere ait hiç bişi koymadım. Azaltrarak 0 şeker
- Ekmeği kesme ekmek yerine tam tahıllı kullan
- Gece 7 den sonra yiceğin tek şey protein +salata olsun karbonhidratı kes
- Az deÄŸil yeterli ye
- Aşırı kilo aldıran çok yemek değil düensiz ymektir
- Burger gibi şeyleri kesmee çalış
- Hızlı değil Yavaş yavaş kilo ver 1 ayda 10 kilo verirsin ama gerek yok 5 kilo ideal
- Şeker krizin geldiğinde kuru üzüm hem iştah keser
- Protein ağırlıklı beslen asla aç kalma!
- Sunu unutma vucut kendini birden bırakmaz 3 hafta yapıp vageçme kilo verimi 2-3 haftadan sonra başlar
- 15 -20 günde kendine ödül koy ki vucut buna bağışıklık kazanmasın
- Eve dumbell almak yerine bir iki saat yürü günlük
- Buda büyük hatadır. Dürüm gibi şeylerin yanında ayran içme direk yağ yapar.
Hareket etmen lazım akşam 7 8 den sonra meyveler sıkıntı yapar. Ayrıca spor yapmadığın sürece l-carnitin tarzı ürünler etki yapmaz. o sadece spordaki yağ yakımını artırır.
Eğerki spora filam başlarsan yardımcı olurum hocam . bir program çizeriz sana sen yeterki azimli ol. - 20-04-2015, 02:07:40Üyeliği durdurulduArkadaslar bugün düşündüm daha kilo için gördüğüm iyi oldu suanki kilom 103 ve eylülde düğünüm var azda olsa kilo vermek istiyorum bana yardimci olabilecek arkadas varsa pm atabilir neler yapmam lazim aylik 5-10kg verebilirmiyim?
Sent from my iPhone using Tapatalk - 20-04-2015, 02:08:11aynen hocam evlilik aşırı kilo aldırıyorSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evlenmeden önce 58 kiloydum şimdi 78 ile 81 arası gidip geliyorum evlendikten 2 ay sonra çevremde dalga geçmeye başladı herkes
hava mi basiyorlar ne oldu sana böyle diye
dip not ;%evleneli 10 ay oldu
rekbil.com telefon ile yollandı yazım hatası olabilir - 20-04-2015, 10:41:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba hocam , bu konuda baya deneyimli bir arkadaşa benziyorsunuz. Bende 5-6 aydır düzenli spor yapıyorum. Vücüt baya topladı ve 5 kg daha verirsem oldukça iyi olacağımı düşünnüyorum. 1.80 boy ve 87 kiloyum. , sporu salonda yapıyorum , kardiyo ağırlıklı yapıyorum. Daha fazla yağ yakmak için hangi ürünü kullanmalıyım.Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2015, 14:48:41Son maddenin bilimsel bir açıklaması var mı acaba? Yemeklerde asla içecek tüketmem,eşim de içeceksiz bir şey yemez. İkna edici bir nedeni varsa, kendisine ileteyim.Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evlenmeden önce 58 kiloydum şimdi 78 ile 81 arası gidip geliyorum evlendikten 2 ay sonra çevremde dalga geçmeye başladı herkes