• 20-04-2015, 18:04:21
    #37
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son maddenin bilimsel bir açıklaması var mı acaba? Yemeklerde asla içecek tüketmem,eşim de içeceksiz bir şey yemez. İkna edici bir nedeni varsa, kendisine ileteyim.
    tam içecek kastedmedim hocam . Karbonhidrat artı ayran yağ yağıyor . Özellikle dürüm tarzı yiceklerde eğer ki görürsem elime geçen atarım
  • 20-04-2015, 18:43:41
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Bende askerde çok güzel zayıflamıştım fakat askerden sonra sağlık problemi nedeniyle ilaç kullanıyorum. O da kilo almama sebep oluyor. O zamana göre 13 kilo fazlam var. 4 senedir kabullenemedimde. Hâlâ o günlere döneceğim diye umut ediyorum ama nafile
  • 20-04-2015, 18:52:15
    #39
    Zamanında sadece şekeri kesip 3 ayda düzenli sporla 9 kilo vermiştim, kısa süre içerisinde tekrar spora başlamayı düşünüyorum.
  • 20-04-2015, 23:40:39
    #40
    Yaklaşık 1 haftadır Diyetisyen eşliğinde diyet yapıyorum. 6 Günde 1KG verdim. Haftada 3 kez yürüyüş yapıyorum 40 dakika felan. Fakat en fazla yağ oranı göbek (gövde) kısmımda. Göbekli biri oldum çıktım Göbeği eritsem aslında çok kilolu değilim. Bunu nasıl başarabilirim ?

    Konu hakkında tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Dipnot : Boyum 1.82cm , Kilo : 87'dir.
  • 20-04-2015, 23:47:25
    #41
    Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam içecek kastedmedim. Karbonhidrat artı ayran yağ yağıyor . Özellikle dürüm tarzı yiceklerde eğer ki görürsem elime geçen atarım
    Çok teşekkür ederim cevap için. Ben de bir araştırma yapayım bakalım.
  • 20-04-2015, 23:51:11
    #42
    Üyeliği durduruldu
    abur cubur ye
    spor yapma
    şekerli ye

    sonra neden bu göbek çıktı de tabi çıkar hocam cevabı yazdığın gönderide yazıyor zaten bu üstte yazıklarını yapma göbek falan olmaz.
  • 04-05-2015, 18:04:12
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    89 kilodan 84 kiloya indim. canım bir şeyler çektiğinde kendime şunu soruyorum bunu yemezsem ölürmüyüm ? ilk zamanlar çok zorlanıyordum ama sonradan alışınca zaten istesende yemiyorsun
  • 04-05-2015, 18:09:34
    #44
    Arkadaşlar ben barfiks çekmek istiyorum ama bir türlü 2-3'ü geçemiyorum önerebileceginiz bir şey varmı ne yaparsam daha çok çekebilirim.
  • 04-05-2015, 18:28:56
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben barfiks çekmek istiyorum ama bir türlü 2-3'ü geçemiyorum önerebileceginiz bir şey varmı ne yaparsam daha çok çekebilirim.

    Ben askerde çok dayak yedim. Olmayınca olmuyor [emoji2]