Moonweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zayıflamak istiyorum !
66
●3.874
- 20-04-2015, 18:43:41Üyeliği durdurulduBende askerde çok güzel zayıflamıştım fakat askerden sonra sağlık problemi nedeniyle ilaç kullanıyorum. O da kilo almama sebep oluyor. O zamana göre 13 kilo fazlam var. 4 senedir kabullenemedimde. Hâlâ o günlere döneceğim diye umut ediyorum ama nafile
- 20-04-2015, 18:52:15Zamanında sadece şekeri kesip 3 ayda düzenli sporla 9 kilo vermiştim, kısa süre içerisinde tekrar spora başlamayı düşünüyorum.
- 20-04-2015, 23:40:39Yaklaşık 1 haftadır Diyetisyen eşliğinde diyet yapıyorum. 6 Günde 1KG verdim. Haftada 3 kez yürüyüş yapıyorum 40 dakika felan. Fakat en fazla yağ oranı göbek (gövde) kısmımda. Göbekli biri oldum çıktım
Göbeği eritsem aslında çok kilolu değilim. Bunu nasıl başarabilirim ?
Konu hakkında tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Dipnot : Boyum 1.82cm , Kilo : 87'dir. - 20-04-2015, 23:47:25Çok teşekkür ederim cevap için. Ben de bir araştırma yapayım bakalım.Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2015, 23:51:11Üyeliği durdurulduabur cubur ye
spor yapma
şekerli ye
sonra neden bu göbek çıktı de tabi çıkar hocam cevabı yazdığın gönderide yazıyor zaten bu üstte yazıklarını yapma göbek falan olmaz. - 04-05-2015, 18:28:56Üyeliği durdurulduKadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben askerde çok dayak yedim. Olmayınca olmuyor [emoji2]