Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben barfiks çekmek istiyorum ama bir türlü 2-3'ü geçemiyorum önerebileceginiz bir şey varmı ne yaparsam daha çok çekebilirim.

Ben askerde çok dayak yedim. Olmayınca olmuyor [emoji2]