• 17-04-2015, 15:53:40
    #1
    Arkadaşlar giderek göbeğim büyüyor ve obez dediğimiz şekilde göbek ve kilom artıyor. Nedeni de sürekli pc başında ister istemez düşünceler ve işlerden dolayı abur cubur yiyorum. Akşam eve gittiğimde saat 22,30 dan sonra yine birşeyler atıştırıyorum. Bu göbekten nasıl kurtulacağım ?

    Ek olarak spor vs yapamıyorum nedeni de iş yerindeyim. Şekeri çay da 1 adete düşürdüm. Ancak muhakkak günde 1 adet çikolata tarzı yiyorum. Ekmeği kessem kilo vereceğimde bir türlü olmuyor arkadaşlar.

    Kilom gösterişte 75/85 arasında ancak gel görki tartıldıgımda 105 i gectim
  • 17-04-2015, 15:59:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    75-/85 kilo arasi olmam gerekirken 87 kiloydum (ciplak) ...
    Yaptiklarim:
    1. Spor'a kaydoldum ama duzenli fitnesse gidemedim, ama haftada en az 3 gun 1'er saat havuzda yuzuyorum. hicbirsekilde spor salonuna gidemiyorsaniz evde ufak tefek birkac alet ile kendi sporunuzu yapabilirsiniz.
    2. Coca-Cola ve asiri yagli tuzlu sekerli abur cuburlari biraktim. ekmek kitirlari cesitleri olur begendik gibi magazalarda onlardan azicik yiyerek abur cuburdan uzak kalabilirsin.z
    3. cay kahve 1 seker yeterli. Ilk basta zor gelir ama 1 ayda alisirsin.
    4. Yemekte Ekmek yeme . 6 aydan fazla ekmek kahvaltida azicik haric yemiyorum. 1 tabak yemek ekmekli yiyecegine 2 tabak yemek ye ama ekmek yeme.
    5. gun icinde 2 litre su ic. Bunun icin masa basinda bir cam matara tarzi olsun.

    3 ayda saglikli bir sekilde 6.5 kilo verdim, hedefim 2.5 kilo daha vermek....



    Kesinlikle yag yakici veya zayiflatan cay gibi sacmaliklardan uzak durun.
  • 17-04-2015, 16:01:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar giderek göbeğim büyüyor ve obez dediğimiz şekilde göbek ve kilom artıyor. Nedeni de sürekli pc başında ister istemez düşünceler ve işlerden dolayı abur cubur yiyorum. Akşam eve gittiğimde saat 22,30 dan sonra yine birşeyler atıştırıyorum. Bu göbekten nasıl kurtulacağım ?

    Ek olarak spor vs yapamıyorum nedeni de iş yerindeyim. Şekeri çay da 1 adete düşürdüm. Ancak muhakkak günde 1 adet çikolata tarzı yiyorum. Ekmeği kessem kilo vereceğimde bir türlü olmuyor arkadaşlar.

    Kilom gösterişte 75/85 arasında ancak gel görki tartıldıgımda 105 i gectim
    bazı şeyleri tüketmekten zevk alıyorsan, "detoks mantığı" ile kilo verebilirsin.
  • 17-04-2015, 16:09:26
    #4
    Merhaba yemeklerde 1 dilim tambugday ekmegi yiyebilirsiniz birde eger kilo vericem diyorsanız ilk once aksam 8 den sonra yemege elveda diceksiniz tecrubeyle sabit kafayada takmayın
    • SEOPro
    SEOPro bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2015, 16:14:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar giderek göbeğim büyüyor ve obez dediğimiz şekilde göbek ve kilom artıyor. Nedeni de sürekli pc başında ister istemez düşünceler ve işlerden dolayı abur cubur yiyorum. Akşam eve gittiğimde saat 22,30 dan sonra yine birşeyler atıştırıyorum. Bu göbekten nasıl kurtulacağım ?

    Ek olarak spor vs yapamıyorum nedeni de iş yerindeyim. Şekeri çay da 1 adete düşürdüm. Ancak muhakkak günde 1 adet çikolata tarzı yiyorum. Ekmeği kessem kilo vereceğimde bir türlü olmuyor arkadaşlar.

    Kilom gösterişte 75/85 arasında ancak gel görki tartıldıgımda 105 i gectim
    Ücretsiz uyguladığım ve kendimce geliştirdiğim diyet programı;
    Sabah: 1 adet haşlanmış yumurta, çeyrek ekmek ve Sınırsız ŞEKERİZ ÇAY.
    Öğlen: ekmek yok, Yemeğin suyu yok ve Sınırsız doyana kadar pilav veya makarna.
    Akşam: tek çeşit Sınırsız meyve (muz Hariç) ben portakal tüketiyorum.

    Sonuç: 1 ayda 10 kg.
    2. Ayda 7 kg.
    3. Ayda 5 kg.

    Not: günlük min. 20-30 dk temposuz normal yürüyüş.
  • 17-04-2015, 16:17:48
    #6
    Bütün ümidim gençliktedir
    Yaş kaç bilmiyorum. Ama 30 yaşından sonra kolayca kilo alınıp, zor veriliyor. Ben 15 gündür şekeri de ekmeği de kestim. Ama istediğim kadar çay içiyorum, istediğim kadar yemek tüketiyorum. Spor yapmıyorum. 15 günde 5 kg verdim bu şekilde. Şeker ve ekmeği tamamen kesersen kesinlikle faydasını göreceksin.
  • 17-04-2015, 16:22:09
    #7
    Sağlıklı şekilde kilo veren birisi olarak diyetisyenimin bana verdiği öğütleri aynen iletiyorum;

    - çayı sınırsız içebilirsin ama şekersiz, şekersiz içemiyorsan çay içme
    - kahve sınırsız içebilirsin yine şekersiz ve süt tozu yok, süt koy tozunu değil
    - ekmek her öğün 1 ince dilim yiyebilirsin, beyaz ya da kepekli farketmez
    - ekmek yemesen daha iyi olur bu sayede 1 öğünde pilav yiyebilirsin
    - her akşam yatmadan 2 saat önce ılık süt içine rulo tarçın koy ve iç
    - her sabah mutlak kahvaltı, hazır yemekten uzak dur, şekerli meşrubat içme
    - akşam 8den sonra ölüyorum desen yemek yemek yasak, meyve dahi yok
    - yoğurt ve süt ürünleri tüketebilirsin, peyniri çok yememek kaydıyla
    - akşam yemeğinden yarım saat sonra 1 adet soda içmeni tavsiye ediyorum
    - akşam yemeği demişken kendisi zaten 8den önce tavsiye olarak 7 civarı
    - günde 3 ana öğün ve aralarında kan şekeri düşmeden atıştırmalıklar yenmeli
    - atıştırmalık olarak 1 elma, 1 avuç ceviz ve 1 ayran olabilir
    - meyve yanında süt ürünü tüketmek, meyvenin kan şekerini yükseltmesini önler


    yukarıda yazanlar direk diyetisyenimin ağzından tavsiyeler.
    ilk ay 5 kg, 3 ayda 10kg garantisi var.
    günde en az 10bin adım da yürüyerek (spora zamanı olmayanlara) destekleyin.

    Kesinlikle yasak olanlar;
    - şekerli her türlü içecek (kola, meyve suyu, hoşaf vb zero bile yok)
    - şeker, çikolata ve türevi yiyecekler
    - akşam saat 8den sonra herhangi birşey (su çay vs hariç)


    NOT: bende insülin direnci vardı, çok kolay kilo alıyordum spor yapmadan ayda 7 kg verdim, garantili yöntemdir.
    • WWW
    • hasanyildiz84
    • SEOPro
    WWW, hasanyildiz84, SEOPro ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2015, 16:24:47
    #8
    Tavsiyem; çayın şekerini bir an önce kesmenizden yana.
    Bir süre sonra, şekerli içtiğinizde midenizin bulandığını göreceksiniz.
    Çikolata yiyecekseniz, bitter yiyin.
    Abur cubur yerine, kuruyemiş tüketin(kavrulmamış.)
    Eve, 1 eliptik bisiklet alın.
    Gece, tam abur cubur yiyeceğiniz sırada atın kendinizi bisiklete.
    İştah falan kalmaz.
    Ayrıca, unutmayın ki kilo ben göstermiyorum derken artar da artar.
  • 17-04-2015, 16:33:10
    #9
    suanda zayıflama sirketinde calısıyorum ama yüzlerce insan gözümün önünde kilo verdi.
    abicim diledigin herşeyi yiyebilirsin korkmadan.
    tek şart HAREKET. hareket edebildigin kadar besleneceksin.
    istersen 1 büyük boy pizza ye. ama sonunda 1 saat yürümezsen kilo yapar ama yürürsen hiç birşey yapmaz.
    hareket, hareket, hareket.