Sağlıklı şekilde kilo veren birisi olarak diyetisyenimin bana verdiği öğütleri aynen iletiyorum;
- çayı sınırsız içebilirsin ama şekersiz, şekersiz içemiyorsan çay içme
- kahve sınırsız içebilirsin yine şekersiz ve süt tozu yok, süt koy tozunu değil
- ekmek her öğün 1 ince dilim yiyebilirsin, beyaz ya da kepekli farketmez
- ekmek yemesen daha iyi olur bu sayede 1 öğünde pilav yiyebilirsin
- her akşam yatmadan 2 saat önce ılık süt içine rulo tarçın koy ve iç
- her sabah mutlak kahvaltı, hazır yemekten uzak dur, şekerli meşrubat içme
- akşam 8den sonra ölüyorum desen yemek yemek yasak, meyve dahi yok
- yoğurt ve süt ürünleri tüketebilirsin, peyniri çok yememek kaydıyla
- akşam yemeğinden yarım saat sonra 1 adet soda içmeni tavsiye ediyorum
- akşam yemeği demişken kendisi zaten 8den önce tavsiye olarak 7 civarı
- günde 3 ana öğün ve aralarında kan şekeri düşmeden atıştırmalıklar yenmeli
- atıştırmalık olarak 1 elma, 1 avuç ceviz ve 1 ayran olabilir
- meyve yanında süt ürünü tüketmek, meyvenin kan şekerini yükseltmesini önler
yukarıda yazanlar direk diyetisyenimin ağzından tavsiyeler.
ilk ay 5 kg, 3 ayda 10kg garantisi var.
günde en az 10bin adım da yürüyerek (spora zamanı olmayanlara) destekleyin.
Kesinlikle yasak olanlar;
- şekerli her türlü içecek (kola, meyve suyu, hoşaf vb zero bile yok)
- şeker, çikolata ve türevi yiyecekler
- akşam saat 8den sonra herhangi birşey (su çay vs hariç)
NOT: bende insülin direnci vardı, çok kolay kilo alıyordum spor yapmadan ayda 7 kg verdim, garantili yöntemdir.