Arkadaşlar giderek göbeğim büyüyor ve obez dediğimiz şekilde göbek ve kilom artıyor. Nedeni de sürekli pc başında ister istemez düşünceler ve işlerden dolayı abur cubur yiyorum. Akşam eve gittiğimde saat 22,30 dan sonra yine birşeyler atıştırıyorum. Bu göbekten nasıl kurtulacağım ?
Ek olarak spor vs yapamıyorum nedeni de iş yerindeyim. Şekeri çay da 1 adete düşürdüm. Ancak muhakkak günde 1 adet çikolata tarzı yiyorum. Ekmeği kessem kilo vereceğimde bir türlü olmuyor arkadaşlar.
Kilom gösterişte 75/85 arasında ancak gel görki tartıldıgımda 105 i gectim