Bütün ümidim gençliktedir
Yaş kaç bilmiyorum. Ama 30 yaşından sonra kolayca kilo alınıp, zor veriliyor. Ben 15 gündür şekeri de ekmeği de kestim. Ama istediğim kadar çay içiyorum, istediğim kadar yemek tüketiyorum. Spor yapmıyorum. 15 günde 5 kg verdim bu şekilde. Şeker ve ekmeği tamamen kesersen kesinlikle faydasını göreceksin.