Yaklaşık 1 haftadır Diyetisyen eşliğinde diyet yapıyorum. 6 Günde 1KG verdim. Haftada 3 kez yürüyüş yapıyorum 40 dakika felan. Fakat en fazla yağ oranı göbek (gövde) kısmımda. Göbekli biri oldum çıktım Göbeği eritsem aslında çok kilolu değilim. Bunu nasıl başarabilirim ?

Konu hakkında tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Dipnot : Boyum 1.82cm , Kilo : 87'dir.