Ya aile yanında ya eş yaşında kalınca diyet programıda olsa hazırlayacak birileri var günün akşamına kadar vaktimiz olmuyor birde yemek hazırlayan yok napalım ekmeğe yükleniyoruz en kolay o tüketiliyor.