SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar giderek göbeğim büyüyor ve obez dediğimiz şekilde göbek ve kilom artıyor. Nedeni de sürekli pc başında ister istemez düşünceler ve işlerden dolayı abur cubur yiyorum. Akşam eve gittiğimde saat 22,30 dan sonra yine birşeyler atıştırıyorum. Bu göbekten nasıl kurtulacağım ?

Ek olarak spor vs yapamıyorum nedeni de iş yerindeyim. Şekeri çay da 1 adete düşürdüm. Ancak muhakkak günde 1 adet çikolata tarzı yiyorum. Ekmeği kessem kilo vereceğimde bir türlü olmuyor arkadaşlar.

Kilom gösterişte 75/85 arasında ancak gel görki tartıldıgımda 105 i gectim
190 boyundayım aralık ayında 99 kiloydum.
spora başladım yağ yakıcı kullandım. Karnitin sıvı. Spordan once alınan.
subat ayında 10 kilo vermiştim.
suan hala aynı kilodayım sporu rejimi bırakmama ragmen.

fakat çikolata ve şeker tüketmiyorum neskace cay gunde 5 bardak ıcerım ama şekersiz içerim.

ekmek aksam yemıyorum. aksam 7 den sonra yemek de yemıyorum.ve suan hala kilo veriyorum gobek 8 cm den fazla kuculdu.

dedikleriimi tavsiye ederim.