Arkadaşlar peki su içmek hakkında nelere sahibiz onuda alayım yorumlarınızda . Normalde açlığı bastırmak için su içtiğimde oluyor ancak bakıyorum dayanamadığımda mecburen başlıyorum yemeğe.
Su içerek metabolizmanı çalıştırırsın ve yemeklerden 5dk önce 2-3 bardak su içersen mideni doldurur yalancı bir tokluk hissi uyandırır.
Herşey kafada bitiyor aslında.
Birde kahve şişmanlatıyor dediğini gördüm.Sadece Nescafe Gold kahve çekirdekleri ile hazırlanmış bir kahveyi içersen kafeinden dolayı metabolizman hızlanır.Ancak 3ü1 arada gibi sadece kahve tadı vermiş ürünleri içersen kilo alırsın, onların içinde karbonhidrattan başka birşey yok.