kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
190 boyundayım aralık ayında 99 kiloydum.
spora başladım yağ yakıcı kullandım. Karnitin sıvı. Spordan once alınan.
subat ayında 10 kilo vermiştim.
suan hala aynı kilodayım sporu rejimi bırakmama ragmen.

fakat çikolata ve şeker tüketmiyorum neskace cay gunde 5 bardak ıcerım ama şekersiz içerim.

ekmek aksam yemıyorum. aksam 7 den sonra yemek de yemıyorum.ve suan hala kilo veriyorum gobek 8 cm den fazla kuculdu.

dedikleriimi tavsiye ederim.
Yağ yakıcıların sporda faydasını gördünüz mü ?