bende çarşamba günü diyete başladım yaptıklarımı söyliyim bende :;

Sabah 5 gibi kalkıyorum
2 haşlama yumurta 1 dilim tam buğday ekmeği az peynir 3-5 tane zeytin.

saat 9 da badem fındık ceviz hepsinden 2 şer tane

öğlen yarım saat spor yapıyorum masa tenisi yada koşu.

1 de ton balıklı salata.

3 de bir adet elma

7 gibi de evde ne varsa bir porsiyon.

sonra yemiyorum bakalım benim de yaklaşık 25 kilo fazlam var çok takmadan ve bu disiplini bozmazsam veririm diye düşünüyorum.