Bu akşam sanırım ilk olacak ; konu açıldıgından beri iş yerinde içtiğim çay sayısı 4 adet şekersiz ( alışkınım şekersiz içmeye ) + 1L Su + 1 Bardak Hazır Ayran.
Bu akşamı bu şekilde bitireceğime inandım. Bu arada güzel bilgiler geliyor arkadaşlardan teşekkür ederim. Ek olarak Nescafe konusunda açıklayıcı bilgilerin gelmesi iyi oldu.