• 03-11-2013, 15:30:40
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki Counter'ı indiriyorum, ara sıra uğrarım ben de Böyle tanıdıklarla falan hile olmazsa iyi maçlar çıkartırız. De_dust2 oynamayalı 2 yıl oluyor
    Gerekli cevabı umut vermiş sxe var + 14.5 yüklenecek onda wall vs. işlemiyormuş.

    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hile olayı yok hocam serverda, güvenebilirsiniz oyuna girdiğiniz de zaten 3-5 tane admin açık oluyor
  • 03-11-2013, 15:54:01
    Üyeliği durduruldu
    O zaman bi tarih belirleyelim sXe'yi de aktif edelim ona göre yapalım bi maç herkes ekibini kursun
  • 03-11-2013, 16:07:52
    Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bi tarih belirleyelim sXe'yi de aktif edelim ona göre yapalım bi maç herkes ekibini kursun
    sxe zaten aktif serverda
  • 03-11-2013, 16:09:08
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sxe zaten aktif serverda
    CS 1.6'yı indiriyorum o halde geliyorum servere benden çok fazla ss almayın
  • 03-11-2013, 16:17:46
    Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS 1.6'yı indiriyorum o halde geliyorum servere benden çok fazla ss almayın
    Kimseden ss almadık hile açmazsan problem yok
  • 03-11-2013, 16:24:42
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseden ss almadık hile açmazsan problem yok
    Valla az önce oynadım sXe sağ olsun hile yoktu, bakalım yeni versiyonu ne kadar dayanacak sXe'nin
  • 03-11-2013, 16:33:18
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla az önce oynadım sXe sağ olsun hile yoktu, bakalım yeni versiyonu ne kadar dayanacak sXe'nin
    İşin kötüsü orda. Serverda sxe 14.0 kuruluymuş. cs için hile yazan arkadaşım var 14.5 kurun o hile geçirmiyor diyo. Serverı aldığım yere yazdım 14.5 kurmam player kaybı olur (kısaca hile açanlar gelmez) diyor.. Ne yapıcam bilmiyorum.
  • 04-11-2013, 10:26:24
    Bildiğiniz 1.6 war3 server oynayabileceğim bir yer var mı ?
  • 04-11-2013, 12:15:19
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğiniz 1.6 war3 server oynayabileceğim bir yer var mı ?
    Hayırdır sarmadı mı bura