Ellerimi bırakayım istersen, beni vurman biraz daha basitleşir he?
Forumda atar yapıyorsun ama geliyoruz servere seni vurmaktan yazı dahi yazamıyorsun.
Ellerimi bırakayım istersen, beni vurman biraz daha basitleşir he?
Forumda atar yapıyorsun ama geliyoruz servere seni vurmaktan yazı dahi yazamıyorsun.
Bunu bide bana söyle hslerimin tadına bakmak istermisin
Bu sabah team.kyk. imbosle bilmem bir şeyle oynuyorduk. Akşamları server a admin girmediğini, kendisine harita değiştirme yetkisinin verilmesini rica etti. Vebali üstümden kalksın söyleyeyim de ben. Söylerim demiştim.