• 29-10-2013, 10:47:10
    #46
    Hayırlı olsun tekrardan dün iyiydi.
  • 29-10-2013, 11:25:31
    #47
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun tekrardan dün iyiydi.
    Aynen biz oyundayız
  • 29-10-2013, 17:27:40
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba. CSyi severim, admin olmak isterim. @Mf.Rub
  • 29-10-2013, 17:33:39
    #49
    psygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. CSyi severim, admin olmak isterim. @Mf.Rub
    Sw ortaklarından yasak geldi Danışmadan admin yapıyodum artık danışıp o şekilde admin yapabilirim
  • 29-10-2013, 17:37:06
    #50
    Farketmez. Takilirim swde. Siz sorun oteki server sahiplerine. Bir de sXe opsiyonel mi?
    @Mf.Rub
  • 29-10-2013, 17:39:34
    #51
    psygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farketmez. Takilirim swde. Siz sorun oteki server sahiplerine. Bir de sXe opsiyonel mi?
    @Mf.Rub
    Hayır sxe şart Tamamdır sorduktan sonra bilgi vericem.
  • 29-10-2013, 17:42:04
    #52
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sxe şart Tamamdır sorduktan sonra bilgi vericem.
    Tamam. Bekliyor olacagim. Ben de sXe'de hata veriyordu. İnsallah vermez. PC gecince bakacagim.
  • 29-10-2013, 18:00:12
    #53
    geçen yine arkilerle mer tutuyoruz
  • 29-10-2013, 19:55:05
    #54
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen yine arkilerle mer tutuyoruz
    Birazdan geliyorum iyi tut