psygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farketmez. Takilirim swde. Siz sorun oteki server sahiplerine. Bir de sXe opsiyonel mi?
@Mf.Rub
Hayır sxe şart Tamamdır sorduktan sonra bilgi vericem.