• 31-10-2013, 22:54:27
    #91
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldır tabi hiç bir şey gözükmüyor ki?
    Logo nasıl ?
  • 31-10-2013, 22:55:46
    #92
    Gözükmüyor tam olarak güzel ama.
    O yanlara koyduğun şey çok etkiliyor bir şey gözüktürmüyor inan acilen kaldır onları.
  • 31-10-2013, 23:03:01
    #93
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözükmüyor tam olarak güzel ama.
    O yanlara koyduğun şey çok etkiliyor bir şey gözüktürmüyor inan acilen kaldır onları.
    Kaldırdım

    + nasıl gözükmüyo

  • 31-10-2013, 23:09:43
    #94
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdım

    + nasıl gözükmüyo

    Onlar varken gözükmüyordu.

    Kocaman yer kaplıyorlardı forumun %70'i gözükmüyordu zaten o kadar büyük ve gereksiz şey yapmışsın yanlara.
  • 31-10-2013, 23:10:37
    #95
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar varken gözükmüyordu.

    Kocaman yer kaplıyorlardı forumun %70'i gözükmüyordu zaten o kadar büyük ve gereksiz şey yapmışsın yanlara.
    kaldırdım onları
  • 02-11-2013, 21:44:01
    #96
    Bu saatten sonra headshotlara hazır olun

  • 02-11-2013, 21:53:08
    #97
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saatten sonra headshotlara hazır olun

    hayırdır markeloff cfg mi kullanıyosun
  • 02-11-2013, 22:14:22
    #98
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır markeloff cfg mi kullanıyosun
    Artık televizyondan oynucam
  • 02-11-2013, 22:17:31
    #99
    cfg varmı