sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar varken gözükmüyordu.

Kocaman yer kaplıyorlardı forumun %70'i gözükmüyordu zaten o kadar büyük ve gereksiz şey yapmışsın yanlara.
kaldırdım onları