• 04-11-2013, 12:55:31
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır sarmadı mı bura
    Yok yine giriyorum buraya da, sabahları kimse olmuyor. Bir de war3 serverlarında level filan oluyor ya o hoşuma gidiyor.
  • 04-11-2013, 14:49:19
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötüsü orda. Serverda sxe 14.0 kuruluymuş. cs için hile yazan arkadaşım var 14.5 kurun o hile geçirmiyor diyo. Serverı aldığım yere yazdım 14.5 kurmam player kaybı olur (kısaca hile açanlar gelmez) diyor.. Ne yapıcam bilmiyorum.
    Az önce Iceworld açıktı, peşpeşe 5 kişi vurunca kick attılar Kusura bakmayın da hocam, çoluk çocuk doldurmuşlar gibi. Üstelik kimin attığını da bilmiyorum, panelden bakarsanız belki seviyesi düşük kişiye ulaşırsınız. Size iyi oyunlar.
  • 04-11-2013, 14:53:49
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce Iceworld açıktı, peşpeşe 5 kişi vurunca kick attılar Kusura bakmayın da hocam, çoluk çocuk doldurmuşlar gibi. Üstelik kimin attığını da bilmiyorum, panelden bakarsanız belki seviyesi düşük kişiye ulaşırsınız. Size iyi oyunlar.
    Hemen ilgilenicem. ss almadan kick atmak yasak. Oyundaki adminleri hatırlıyor musunuz ? nick neydi ?
  • 04-11-2013, 14:54:18
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen ilgilenicem. ss almadan kick atmak yasak. Oyundaki adminleri hatırlıyor musunuz ? nick neydi ?
    2 tane kyk'dan vardı, bilemiyorum panelden görürsünüz zaten kimin attığını.
  • 05-11-2013, 11:04:41
    Şimdi girdim kimse yok çıkıyorum
  • 05-11-2013, 11:43:17
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi girdim kimse yok çıkıyorum
    şu an 5-6 kişi var. Sabahları pek dolu olmuyor.
  • 05-11-2013, 11:54:00
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an 5-6 kişi var. Sabahları pek dolu olmuyor.
    İzinsiz tag aldım ama inşallah sıkıntı yoktur

  • 05-11-2013, 11:54:59
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzinsiz tag aldım ama inşallah sıkıntı yoktur

    Nicke ait bi şifre yollarsan slot yapıyım
  • 05-11-2013, 12:35:31
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzinsiz tag aldım ama inşallah sıkıntı yoktur

    Haritanın bizde de öyle gözükmesi için hangi kodu yazıyoruz hocam?