• 08-11-2013, 19:26:14
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Aslında konuya girişe bir kod ekleyip svnin dolumu değilmi diye gösterebilirseniz daha iyi olur..Böylece birileri varsa herkes görüp girebilir hemen...

    bu fikri bende destekliyorum + serverda olanların nicki ve haritada görülmeli
  • 08-11-2013, 22:47:23
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fikri bende destekliyorum + serverda olanların nicki ve haritada görülmeli
    o kodu bulmak önemli
  • 09-11-2013, 18:50:29
    Üyeliği durduruldu
    şu anda r10ndan kimse yok
  • 09-11-2013, 20:50:02
    Nietzsche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda r10ndan kimse yok
    sen gireceğin zamanı bilmiyosun
  • 09-11-2013, 21:09:16
    Üyeliği durduruldu
    yine kimse yok
  • 09-11-2013, 21:29:59
    Onursal Üye
    Server durum grafigini ekledik
  • 09-11-2013, 21:40:53
    Üyeliği durduruldu
    beni dusunur # niche olarak admin yapsanız ben weapon alsam süper kötü oynuyorum zaten
  • 10-11-2013, 11:00:38
    O değil de ben de slotluk alayım artık Fazla vakit ayırmam diyordum ama insan bırakamıyor...
  • 10-11-2013, 14:28:49
    Nietzsche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni dusunur # niche olarak admin yapsanız ben weapon alsam süper kötü oynuyorum zaten
    hile yok Yahu bi clan kursana sen şöyle sağlam adamlarla

    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de ben de slotluk alayım artık Fazla vakit ayırmam diyordum ama insan bırakamıyor...
    Hallettim