Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aslında konuya girişe bir kod ekleyip svnin dolumu değilmi diye gösterebilirseniz daha iyi olur..Böylece birileri varsa herkes görüp girebilir hemen...

bu fikri bende destekliyorum + serverda olanların nicki ve haritada görülmeli