• 30-10-2013, 20:34:01
    #64
    Geleyim de 3-5 bir şeyler öğrenin gençler.
    Sarmıyonuz valla biraz daha pişmeniz lazım.
  • 30-10-2013, 21:10:06
    #65
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geleyim de 3-5 bir şeyler öğrenin gençler.
    Sarmıyonuz valla biraz daha pişmeniz lazım.
    Yakında güzel adamlar getiricem o zaman görelim
  • 30-10-2013, 21:13:45
    #66
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında güzel adamlar getiricem o zaman görelim
    Öylesine girdim 2-3 el atmak için 1. olup çıktım.
    Bu çektiğim görüntü birde çekemediğim var.

  • 30-10-2013, 21:15:21
    #67
    Bi de silahı sol elde tutuyo artistlik olsun diye ya Oynarken sağdaydı ss çekicem diye sola almışsın
  • 30-10-2013, 21:21:48
    #68
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi de silahı sol elde tutuyo artistlik olsun diye ya Oynarken sağdaydı ss çekicem diye sola almışsın
    Yok inan solda oynadım hep.
  • 30-10-2013, 21:24:13
    #69
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok inan solda oynadım hep.
    Bırak bu ayakları karizmatik dursun diye sola almışsın işte elbet ben ss denk getiririm
  • 30-10-2013, 21:28:21
    #70
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak bu ayakları karizmatik dursun diye sola almışsın işte elbet ben ss denk getiririm
    İnanmıyorsan yapacak bir şey yok. Ben sol oynarım hep.
  • 30-10-2013, 21:30:25
    #71
    Onursal Üye
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öylesine girdim 2-3 el atmak için 1. olup çıktım.
    Bu çektiğim görüntü birde çekemediğim var.

    Bi gir oyunada bakalim kim birinci
  • 30-10-2013, 21:31:18
    #72
    Sizde fps kaç beyler ? bende 20-30 civarı hep