• 02-11-2013, 22:21:28
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık televizyondan oynucam
    Eyvah eyvah

    Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cfg varmı
    aim-wall olmadığı sürece cfg serbest + sxe var serverda.
  • 02-11-2013, 22:28:31
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvah eyvah



    aim-wall olmadığı sürece cfg serbest + sxe var serverda.
    bende gelirsem, illallah edersiniz. Muhtemelen dayanamayıp oyundan atarsınız
  • 02-11-2013, 22:32:24
    Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gelirsem, illallah edersiniz. Muhtemelen dayanamayıp oyundan atarsınız
    Pişman olmada Her giren böyle diyo beni görünce kendi çıkıyo zaten
  • 02-11-2013, 22:33:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sXe çalışsa ilk işim server'a gelmek.
  • 03-11-2013, 05:12:43
    mesajım bulunsun geleceğim
  • 03-11-2013, 05:51:08
    Üyeliği durduruldu
    Bi gün belirlensin turnuva maçı atalım herkesin musait oldugu bi akşam kazanan takıma kaybeden takım bir şeyler fede etsin
  • 03-11-2013, 12:09:01
    Vescox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun geleceğim
    Bekliyoruz (hs yemeni )

    Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi gün belirlensin turnuva maçı atalım herkesin musait oldugu bi akşam kazanan takıma kaybeden takım bir şeyler fede etsin
    Olabilir neden olmasın güzel fikir
  • 03-11-2013, 15:21:44
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün teslim aldığımız sunucuya sizleride bekleriz



    4 ortak (3ü r10'da üye) olarak giriştiğimiz bu işte umarım güzel işler beceririz

    ip adresimiz: 178.211.51.13
    ts3 adresimiz: ts3.webmastercs.com
    facebook adresimiz: https://www.facebook.com/WebmasterCS
    CS 1.6'dır.
    cs 1.6 indirmek için tıklayın
    sxe indirmek için tıklayın
    Skype: webmastercs
    webmastercs



    Sxe vardır..

    Oyuna giren arkadaşlar konu altına nicklerini yazarsa iyi olur



    Sürekli takılabilecek arkadaşlara slotluk veya adminlik yazılabilir


    R10'daki arkadaşlardan admin olanlar

    neto => Webmaster # neto
    UMUT => Webmaster # UMUT
    ByKuzey => Webmaster # BySoNBaRoN.!
    caxe => Webmaster # caxe
    sio => Webmaster # sio




    Teşekkürler.

    Konudaki Counter'ı indiriyorum, ara sıra uğrarım ben de Böyle tanıdıklarla falan hile olmazsa iyi maçlar çıkartırız. De_dust2 oynamayalı 2 yıl oluyor
  • 03-11-2013, 15:23:57
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki Counter'ı indiriyorum, ara sıra uğrarım ben de Böyle tanıdıklarla falan hile olmazsa iyi maçlar çıkartırız. De_dust2 oynamayalı 2 yıl oluyor
    hile olayı yok hocam serverda, güvenebilirsiniz oyuna girdiğiniz de zaten 3-5 tane admin açık oluyor