Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvah eyvah



aim-wall olmadığı sürece cfg serbest + sxe var serverda.
bende gelirsem, illallah edersiniz. Muhtemelen dayanamayıp oyundan atarsınız