• 27-10-2013, 20:36:15
    #19
    girdim oyuna nickim beklenenadam
  • 27-10-2013, 20:37:38
    #20
    Bende giriyorum mtnTK Nicki ile hayırlı olsun kardeş.
  • 27-10-2013, 20:59:17
    #21
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girdim oyuna nickim beklenenadam
    mtntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende giriyorum mtnTK Nicki ile hayırlı olsun kardeş.
    Biraz yoğunum gelicem bende birazdan
  • 27-10-2013, 21:09:13
    #22
    Bayağı eğlenceli oluyor, oynayanlar gelsin. Ben bu akşam giriş yapamayacağım ama yarın online olurum kesin.
  • 28-10-2013, 09:57:52
    #23
    Oynayacak olan varsa gelsin, sw şuan boş.
  • 28-10-2013, 10:03:59
    #24
    Maç atalım geliyorum 3 dk içinde
  • 28-10-2013, 14:01:14
    #25
    varsa şekliniz hepinizi bekleriz
  • 28-10-2013, 14:43:51
    #26
    Var mı gelen ice atıyoruz
  • 28-10-2013, 14:45:44
    #27
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı gelen ice atıyoruz
    serverın maşallahı var hiç sakinleşmiyor hep full